czwartek, 24 września 2015

" Na tapczanie siedzi len "

O dzuma ,jak mi sie nic nie chce ! Toz to masakra jakas jest ! W zyciu calym swoim nie bylam tak leniwa jak teraz . Zaleglosci mam wszedzie - w ogrodzie ,w wyszywaniu , w sprzataniu (takim gruntowniejszym ) , na blogu ,a nawet umyc zeby ide rano z niechecia . Nie wiem co sie dzieje ,co wstapilo we mnie ,no nie wiem ! Myslalam ,ze jak Ksiaze wyjedzie to ponadrabiam w spokoju kilka rzeczy - a tu ... kapa ! Zeby do upieczenia sernika ,ktory robi sie 10 minut z zegarkiem w reku doslownie (!) zabierac sie 2 tygodnie ?! Umieram ? Starzeje sie ? Niech to sie juz skonczy ! Ja chce zeby bylo normalnie ! Jak nic nalezy mi sie posadzenie moich czterech liter na takim krzeselku ! 



Swoja droga krzeselko z wystawy narzedzi tortur w Kazimierzu Dolnym 2015 . Ksiaze ( po lewej ) musi sprawdzic z jakiego materialu wykonany jest ten zacny krzeselek :) 
Wspominajac wycieczke do Kazimierza musze napisac ze wszyyyystko sie zmienilo . Za moich czasow wszelakie zabytki i slawniejsze miejsca w Kazimierzu byly nieodplatne - teraz placi sie za wszystko ,za wejscie na Gore Trzech Krzyzy ,za wejscie na Baszte i ruiny - no masakra jakas ! A ! Zapomnialabym o kogutach ! Koguty w smaku nie przypominaja niegdysiejszych . Tamte ,ktore pamietam byly ciezkie i mocno maslane  -  te dzisiejsze ....pompowane , a bleh . No i oczywiscie knajpa na knajpie ,bar na barze , restauracja na restauracji .... i wszedzie parkingi - sam wjazd do miejscowosci psuja parkingi po obu stronach drogi . Turystyka zniszczyla nam Kazimierz Dolny mili panstwo . Jak kiedys namawialam do odwiedzenia Kazimierza - tak dzis odradzam :) 

Piosenka z dedykacja dla takich jak ja obecnie :) Miejmy nadzieje , ze to stan przejsciowy .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz